Informace o pracovním místě
Hledáte pracovní příležitost, která by Vás a Vaše dosavadní dovednosti a zkušenosti posunula dál?
My hledáme RECEPČNÍ administrativní budovy pro našeho významného klienta v Brně.
Jsme nadnárodní společnost zabývající se projekty v oblasti facility služeb. V současné době hledáme do svého týmu parťáka, který nám pomůže naplňovat potřeby klientů na svěřených zakázkách.
• Řízení chodu recepce na hlavním sídle klienta
• Péče o zasedací místnosti
• Spolupráce s podatelnou klienta na zpracovávání pošty
• Administrace/rezervace služebních cest pro zaměstnance klienta
• Drobná administrativa
• Digitální/počítačová gramotnost (MS Office - Excel, Word, ), Internet Explorer
• Proklientský přístup
• Min. SŠ s maturitou , zkušenosti v oblast administrativy
• Nástup možný 1.6. 2023
• Pracovní doba 8.00 – 16.30, v pátek 8.00 – 15.00
• Smlouva na dobu určitou jednoho roku s možností následného prodloužení
• Dlouhodobou spolupráci
• Odměna je vyplácena řádně a včas k 15.dni v následujícím měsíci
• Příspěvek na sport a kulturu formou Multi Sport karty
• Slevy od našich partnerů
• Interní soutěže a programy a mnoho dalšího
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úroveň jazyku: | Není vyžadován - Bez jazyku |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Brno |