Informace o pracovním místě
Hledáte práci s možností částečného úvazku? Máte smysl pro organizaci a baví vás administrativa? Společnost CODYA investiční společnost a.s., profesionál v oblasti správy fondů, právě hledá asistenta/asistentku generálního ředitele a vedení společnosti. Náplň práce: * běžná administrativní agenda * zajištění objednávání a evidenci kancelářských potřeb * evidence smluv * udržování chodu kanceláře * vyřizování veškeré odchozí a příchozí fyzické korespondence
* minimálně SŠ vzdělání s maturitou * výborné komunikační schopnosti v ČJ * systematičnost * dobrá znalost práce s PC (MS Office) * reprezentativní a pozitivní přístup * základní znalost účetnictví a orientace v podnikových financích výhodou
* HPP/zkrácený úvazek-vhodné při studiu * stravovací paušál * příspěvky na penzijní připojištění ze strany zaměstnavatele * lokalita: Brno
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Brno |