Informace o pracovním místě
Aktuálně hledáme administrativní podporu do našeho týmu skladu/logistiky na cca 12 hodin týdně.
Práce je vhodná buď pro studenta nebo maminku na MD/RD.
Co budete dělat?
• Pracovat v systému NAVISION (příjem, zaskladnění, různé práce v systému)
• Vyhledávání dodacích listů v archívu, párování příjmů s fakturami
• Archivace dokumentů
• Další administrativní činnosti dle potřeby týmu
• Jako zástup (v případě nemocí/dovolené) tvorba objednávek kooperací
Pokud Vás tato brigáda zaujala, zašlete nám prosím Váš životopis, v průvodním dopise uveďte Vaši časovou dispozici – jak byste mohli pracovat. Předem děkujeme.
Jak si představujeme vhodného uchazeče?
• Jste časově flexibilní, můžete přijít k nám do firmy pracovat tři dny v týdnu po cca 4 hodinách v době mezi 8-16 hodinou (po-pá, ne o víkendu)
• Umíte pracovat na počítači
• Baví Vás práce s dokumenty a jste pečlivá/ý
• Umíte alespoň základně anglicky
• Hledáte dlouhodobou spolupráci
Co můžeme nabídnout?
• Dlouhodobou spolupráci formou DPP
• Nástup co nejdříve
• Finanční ohodnocení 130-140 Kč/hod
TermínNástup: | 24.10.2022 - 31.12.2023 |
Mzda: | 130 - 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD |
Lokalita: | Brno |