Informace o pracovním místě
Aktuálně k naší vedoucí, Barče, hledáme pravou ruku, aby práce efektivněji ubíhala a mohly se rychleji posouvat velké věci kupředu. Jsi to Ty? :)
Co bude Tvojí náplní práce?
- Pravá ruka CEO firmy (plnění drobných úkolů od napsání mailu, sjednání schůzky, po zaběhnutí pro balíček, atd).
- Pomoc s tvorbou reportů, statistik, tabulek, prezentací.
- Příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich.
- Organizování pracovních cest (letenky, ubytování).
- Zajištění překladu dokumentů (CZ -> AJ i naopak).
- Zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy.
- Péče o návštěvy (uvedení, zajištění kávy, občerstvení)
- Zajišťování kancelářských potřeb, malých objednávek, ...
Co od Tebe očekáváme?
- Flexibilita, rychlost, efektivita! :)
- Komfortní komunikace v AJ alespoň na levelu B2.
- Chuť posouvat se a bavit se i technickými tématy.
- Smysl pro detail a samostatnost.
- Práce s MS Office.
- Práce s pohodovou nadřízenou! :)
- Možnost pracovat z domu, flexibilně, vše otevřeno dohodě - Když nebudeš potřeba při schůzce, můžeš být online!
- Možnost realizovat své kreativní nápady!
- Fajn firemní atmosféra.
- Spolupráce na budování celosvětové firmy, s významnými projekty, co opravdu pomáhají!
- Možnost realizovat své kreativní nápady!
- Možnost dále růst a ukotvit se ve firmě na dlouhodobé pozici.
Mzda: | 120 - 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ, OZP |
Lokalita: | Brno |