Informace o pracovním místě
Hledáme zodpovědnou osobu, která zastřeší kompletní chod naší kanceláře ve dvou základních oblastech, a to na recepci a v oblasti administrativy:
• Zodpovědnost za bezproblémový chod kanceláře
• Poskytování administrativní podpory kolegům i vedení společnosti
• Správa zasedací místnosti - rezervace, připravenost na schůzky
• Zodpovědnost za objednávání IT vybavení, kancelářských potřeb, občerstvení,
marketingových produktů, hotelů, jízdenek apod.
• Komunikace s dodavateli, IT, správou budovy a správa dodávaných služeb
• Organizace přijaté a odeslané pošty, vyřizování telefonátů
• Podpora při realizaci interních a externích akcí - konference, školení, Crowe
Talk&Breakfast, teambuilding, akce pro zaměstnance
• Středoškolské vzdělání
• Zkušenosti na obdobné pozici jsou výhodou, ale ne nutností
• Schopnost komunikace v AJ (slovem i písmem - min. úroveň B1)
• Znalost práce s PC (Outlook, Excel a Word)
• Vynikající organizační a komunikační schopnosti, aktivní přístup
• Schopnost zvládat více úkolu a flexibilní přístup
• Možnost získat praxi a naučit se nové věci v nadnárodní společnosti
• Pestrá a mnohostranná práce
• Příjemné prostředí a milé kolegy
• Veškeré pomůcky, které ke své práci budeš potřebovat
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 110 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, i od 15 let |
Lokalita: | Brno |