Informace o pracovním místě
Naše společnost se zabývá energetickým poradenstvím pro domácnosti a podnikatele a jejím hlavním cílem je optimalizovat náklady na energie, a to zejména v aktuální turbulentní době na poli energetiky, která nepříznivě postihla především běžné lidi.
V současné době proto potřebujeme posílit na pozici back office referenta. Hledáme k sobě další kreativní, organizovanou, a především komunikativní kolegyni/kolegu, která doplní náš kolektiv.
Vaše náplň práce bude zahrnovat:
· příjem pasivní infolinky, telefonické a emailové řešení požadavků zákazníků
· řešení běžné administrativy, práce v programech MS Office a interním systému
· přípravu smluvní dokumentace pro zákazníky
· spolupráci s ostatními odděleními
Od Vás očekáváme:
· zkušenost na pozicích jako zákaznická podpora či telefonní operátor podmínkou
· znalost energetiky výhodou
· aktivní znalost MS Office
· nutnost odpracovat alespoň 130 hodin měsíčně
· zodpovědnost, samostatnost a preciznost
· velmi dobré organizační schopnosti
Nabízíme Vám:
· fixní nástupní mzdu 170 Kč/h
· rozmanitou, zodpovědnou a samostatnou brigádu v mladém kolektivu
· individuální plánování směn
· Multisport kartu
· pravidelné teambuildingy
Mzda: | 170 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Brno |