Informace o pracovním místě
Informace o pracovním místě Do zavedené pracovní agentury se sídlem v Brně hledáme nové posily do našeho týmu na pozice: 1) Asistent/ka HR oddělení (komunikace se zaměstnanci - e-mail, telefon, vyplácení zaměstnanců, registrace nových uchazečů, nábory nových uchazečů, komunikace s klienty, vypisování objednávek a jejich obsazování, drobná administrativa) 2) Asistent/ka účetního oddělení (drobné administrativní práce, výpomoc při fakturaci, chystání podkladů pro mzdy, kumunikace s klienty - e-mail, telefon) Práce je vhodná pro studenta VŠ 1-4. ročníku ideálně ekonomického zaměření. Směny si volíte dle vašich časových možností, cca 15-20hod. týdně. Počítáme s tím, že v období zkouškového to bude o něco méně, ale to si vynahradíte s příchodem prázdnin. Na začátku Vás nehodíme do vody, ale projdete si detailním školením. Protože školení může trvat 2-3měsíce (proplaceno), máme zájem pouze o dlouhodobou spolupráci min.1-2 roky. Startovací mzda: 100 - 120Kč za hodinu (Dle zkušeností. Mzdové ohodnocení roste v rámci postupného zaučování.) V případě zájmu nám zasílejte Váš CV na náš email a zároveň připište, o kterou z daných pozic máte zájem.
• flexibilita, logické myšlení, smysl pro humor, • dobrou znalost Word, Excel, • pečlivost, zodpovědnost, • odolnost vůči stresu, • komunikativnost (nebát se komunikovat s klienty, zaměstnanci)
• získání spousty zkušeností v oblasti účetnictví, administrativy a HR, • teambuildingové akce (vinné sklípky, výlety, bowling, volejbal, vánoční večírek aj.) • možnost zvýhodněných firemních tarifů, • práce v centru Brna, stabilní zaměstnání, • můžeme potvrdit praxi, • přínos praxe vhodný pro vaši závěrečnou práci, • fixní hodinovou mzdu + bonusový systém, • rozmanitou práci v mladém kolektivu, která tě nebude nudit.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 100 - 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Lokalita: | Brno |