Informace o pracovním místě
Hledáme asistentku do našeho ateliéru. Náplní práce budou především administrativní a organizační úkoly - provoz malé architektonické kanceláře, základní korespondence, fakturace, přehled o stavu rozpracovanosti projektů, kontrola termínů a splatnosti faktur, případně vkládání obsahu na webové stránky a komunikace s externisty. Pracovní dobu lze přizpůsobit rozvrhu, možnost pracovat cca 3 pracovní dny v týdnu.
V případě zájmu nám prosím zašlete CV na e-mail, následně se domluvíme na osobní schůzce.
Požadujeme znalost práce na PC (excel), výhodou je praxe na podobné pozici, znalost programů pro vedení účetnictví a správu projektů, popř. znalost průběhu stavebních řízení a realizace staveb (ale není podmínkou).
Nabízíme práci v mladém kolektivu a příjemné, neformální pracovní prostředí malé architektonické kanceláře, ateliér se nachází v blízkosti centra (zast. Dětská nemocnice).
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Brno |