Informace o pracovním místě
Náplní práce je zpracování dodavatelských faktur za zásoby, které nakoupily naše sklady nebo nákupní oddělení. Budete zodpovědní za komunikaci s dodavateli v otázkách včasného placení faktur, ale také přímo se všemi našimi nákupními odděleními.
Angličtina na dobré úrovni slovem i písmem
Microsoft Office na pokročilé úrovni
Organizační schopnosti, plánování a smysl pro detail
Alespoň základní znalost účetních principů
Schopnost rychle se učit a provádět více úkolů v krátkém časovém intervalu
Schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu
Zkušenosti s prací nebo studium v jedné z následujících oblastí: účetnictví, finance, ekonomika
Rozmanitou a zajímavou pozici s prostorem pro vlastní nápady a iniciativu
Kariéra v rychle se rozvíjející a rostoucí organizaci
Práce v mezinárodním prostředí
V případě zájmu nás kontaktujte přes tlačítko ODPOVĚDĚT.
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 100 - 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Brno |