Informace o pracovním místě
- příjem poruch/dotazů na komunikační infrastruktuře – telefonem, emailem, dohledovým systémem. - Příjem a řešení dotazů uživatelů na chování a obsluhu evidenčních SW a aplikací pro zajištění sčítání - přidělení problému řešiteli v helpdeskovém systému, sledování průběhu řešení, přezkoušení (ověření) a uzavření problému. - aktivní komunikace s řešiteli (třetí stranou) a koncovými uživateli. - ověřování dostupnosti služeb v místě vzniku Incidentu. - Práce v aplikacích a prostředí, určeném přímo pro provoz sčítání - možnost směnného provozu
- středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe elektrotechnického nebo IT směru) - perfektní znalost práce s PC (MS Windows, MS Word, MS Excel, Outlook) - komunikativnost, trpělivost, psychická odolnost. - schopnost absolvovat školení, nastudovat předložené informace, postupy a metodické pokyny - zkušenosti z Callcentra nebo Helpdeskového/Servisdeskového provozu vítány - znalost komunikačních a datových technologií jsou vítány
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>TermínNástup: | 15.02.2021 - 10.05.2021 |
Mzda: | 200 - 250 Kč/hod. |
Počet míst: | 10 |
Lokalita: | Brno |