Informace o pracovním místě
Jsme brněnská firma a zabýváme se energetickým poradenstvím pro domácnosti a podnikatele. Naším hlavním posláním je optimalizovat náklady na energie běžným lidem, kteří si v džungli dodavatelů a různých prodejních triků nezvládnou vybrat skutečně férovou nabídku. V současné době potřebujeme posílit v administrativě.
Hledáme jednu případně dvě kolegyně do nového týmu, kde Vaše náplň práce bude zahrnovat:
- dohled nad procesem doručování zásilek
- kontrola práce kurýrů a operátorů
- řešení běžné administrativy, práce v programech MS Office a interním systému
- spolupráci s ostatními odděleními
- telefonickou komunikaci se zákazníky
- aktivní znalost MS Office
- nutnost odpracovat alespoň 100 hodin měsíčně
- zodpovědnost, samostatnost a preciznost
- schopnost učit se novým věcem
- velmi dobré organizační schopnosti
- zkušenost na obdobné pozici či na pozici podpory prodeje výhodou
- fixní nástupní mzdu 150 Kč/h + odměny
- rozmanitou, zodpovědnou a samostatnou brigádu v mladém kolektivu
- individuální plánování směn
- zázemí ve stabilní rodinné společnosti spolu s přátelskou atmosférou
- Multisport kartu
- pravidelné teambuildingy
Mzda: | 150 - 190 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Brno |