Informace o pracovním místě
- příjem poruch/dotazů na komunikační infrastruktuře – telefonem, emailem, dohledovým systémem.
- Příjem a řešení dotazů uživatelů na chování a obsluhu evidenčních SW a aplikací pro zajištění sčítání
- přidělení problému řešiteli v helpdeskovém systému, sledování průběhu řešení, přezkoušení (ověření) a uzavření problému.
- aktivní komunikace s řešiteli (třetí stranou) a koncovými uživateli.
- ověřování dostupnosti služeb v místě vzniku Incidentu.
- Práce v aplikacích a prostředí, určeném přímo pro provoz sčítání
- možnost směnného provozu
- středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe elektrotechnického nebo IT směru)
- perfektní znalost práce s PC (MS Windows, MS Word, MS Excel, Outlook)
- komunikativnost, trpělivost, psychická odolnost.
- schopnost absolvovat školení, nastudovat předložené informace, postupy a metodické pokyny
- zkušenosti z Callcentra nebo Helpdeskového/Servisdeskového provozu vítány
- znalost komunikačních a datových technologií jsou vítány
TermínNástup: | 15.01.2021 - 31.03.2021 |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 5 |
Lokalita: | Brno |