Informace o pracovním místě
Jsme brněnská firma a zabýváme se energetickým poradenstvím pro domácnosti a podnikatele. Naším hlavním posláním je optimalizovat náklady na energie běžným lidem, kteří si v džungli dodavatelů a různých prodejních triků nezvládnou vybrat skutečně férovou nabídku. V současné době potřebujeme posílit v administrativě. Hledáme jednu kolegyni nebo jednoho kolegu na brigádu v nových krásných prostorách v Brně - Komíně. Budete členem administrativního týmu o 5-ti lidech, takže anonymní prostředí Vás u nás nepotká. Vaše náplň práce bude zahrnovat: - řešení běžné administrativy, práce v programech MS Office a interním systému - spolupráci s ostatními odděleními - přípravu smluvní dokumentace pro zákazníky - telefonickou a emailovou podporu pro stávající a nové zákazníky
- aktivní znalost MS Office - nutnost odpracovat alespoň 100 hodin měsíčně - zodpovědnost, samostatnost a preciznost - schopnost učit se novým věcem - velmi dobré organizační schopnosti - zkušenost na obdobné pozici či na pozici podpory prodeje výhodou
- fixní nástupní mzdu 150 Kč/h - rozmanitou, zodpovědnou a samostatnou brigádu v mladém kolektivu - individuální plánování směn - zázemí ve stabilní rodinné společnosti spolu s přátelskou atmosférou - Multisport kartu - pravidelné teambuildingy
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Brno |