Informace o pracovním místě
Náplní práce je především administrativa - komunikace s účetní, fakturace, kontrola splatnosti faktur, příprava smluv a cenových nabídek, veřejné zakázky, vyřizování korespondence, internetový marketing atd. Předpokládaná náročnost je 100 hodin měsíčně (3 pracovní dny týdně). Pracovní dobu lze přizpůsobit rozvrhu.
Požadujeme pozitivní přístup k práci, zodpovědnost, schopnost samostatně pracovat a řešit problémy, znalost práce na PC, znalost anglického jazyka, řidičský průkaz. Výhodou je praxe na podobné pozici a znalost účetního systému Pohoda, není však nutností.
Nabízíme detailní zaškolení a asistenci v prvních týdnech práce, mladý kolektiv, přátelské pracovní prostředí, skvělou praxi a nestereotypní práci na zajímavých projektech.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>