Informace o pracovním místě
Do našeho týmu v Hradci Králové hledáme posilu , která nám pomůže s administrativou.
Co bude náplní práce:
• Administrativní podpora prodejního týmu
• Zapisování smluv do systému
• Komunikace s klienty a CK, správa pokladny
• Výpomoc s pokladnou (vystavování příjmových/výdajových dokladů, přebírání hotovosti, příprava hromadné pošty, kopírování, tisk, vyřizování e-mailů a vystavování dárkových poukazů)
• Zvládat docházku minimálně 20hodin/týden (pracovní doba: pondělí - pátek 9:00 - 17:30)
• Nástup ihned
• Minimálně SŠ vzdělání
• Předchozí praxe v administrativě výhodou
• Velmi dobrou orientaci na internetu a PC
• Organizační schopnosti, pečlivost, zodpovědný přístup k zadaným úkolům
• Zajímavou brigádu u leadera v cestovním ruchu
• Dohodu o provedení práce
• Mzdu = 100 Kč/hod
• Zaškolení, slevy na dovolené nejen pro rodinu a zaměstnance, ale i pro známé, MULTISPORT karta, firemní akce
Těšíme se na Vás!
Tým Invia
Mzda: | 100 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Brno |