Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme šikovnou osobnost, která je rychlá, přesto pečlivá, flexibilní, umí se bleskově rozhodovat a chce získat zkušenost u jedničky na trhu online prodeje zájezdů Invia.cz. NÁPLŇ PRÁCE: - Práce s rezervačním systémem polského partnera - Aktivní používání polštiny na denní bázi (email, telefon,..) - Zpracovávání poptávek - Ověřování dostupnosti hotelů u zahraničních partnerů (e-mailem, telefonicky) - Kontrola správnosti údajů o cestujících, údajů o objednaných službách a cen - Hlášení objednaných klientů zahraničním partnerům - Zpracování podkladů pro fakturace a platby - Kompletace odbavení pro klienty
- Minimálně SŠ/VŠ vzdělání - Aktivní znalost POLSKÉHO jazyka PODMÍNKOU (min. úroveň B2) - V období sezóny (červenec - září) zvládat docházku 40hodin/týden (pondělí - pátek, 9:00 -17:30) - v období mimosezóny zvládat docházku 30 hodin/týden - Komunikativnost, samostatnost a odolnost vůči stresu - Aktivní práce s internetem a e-mailem - nástup: IHNED
- Zajímavou brigádu v cestovním ruchu - Dohoda o provedení práce - Dlouhodobá spolupráce - Mzda: 120,- Kč/hod. - Široké zázemí stabilní společnosti a leadera na trhu - Bonusy ve formě zvýhodněných dovolených, zaškolení a následné firemní vzdělávání, multisport karta atd. Pokud se chcete podívat, jak to na našem Back Ofiice oddělení vypadá, můžete shlédnout video: https://www.invia.cz/o-invia/kariera/nase-oddeleni/back-office/ Těšíme se na Vás! Tým Invia
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Brno |