Informace o pracovním místě
Kdo jsme?
Pro naší pobočku v Brně - M-Palác hledáme novou posilu na pozici administrativní podpory na PART-TIME.
Baví Tě administrativa? Jsi pečlivý/á a máš čas na práci na min 20h/týdně?
Pokud ano, pak hledáme přímo Tebe!
Přidej se k nám, staň se někým, jehož úspěchy jsou vidět a je za ně náležitě oceněn!
Využij příležitost pracovat v bance, v níž se neztratíš!
Z této pozice je velmi vhodné odstartovat svojí kariéru v bance!
Místo výkonu pozice: Brno
Co bude Vaší pracovní náplní?
- Třízení, zakládání a skenování dokumentů;
- práce s interními systémy;
- operativní podpora a zpracování dalších požadavků dle aktuálních potřeb;
- podpora kolegů na oddělení.
- ideálně student/ka VŠ,
- časová flexibilita - nutno pracovat cca 20h/týden,
- uživatelská znalost práce s MS Office,
- zkušenosti s administrativou velkou výhodou.
- Příležitost získat pracovní zkušenosti v dynamické bankovní instituci,
- Možnost profesního a osobního rozvoje,
- Samostatnou a zodpovědnou práci,
- Flexibilní pracovní dobu,
- Odpovídající finanční ohodnocení,
- Příjemný, přátelský a mladý kolektiv.
- V případě dobrých výkonů možnost stát se kmenovým zaměstnancem (běžná praxe).
Prosíme, k přihlášce připojte informaci o Vašich časových možnostech během týdne a také připojte datum, kdy byste mohli s brigádou začít.
Těšíme se na Váš životopis a motivační dopis v českém nebo anglickém jazyce a formátu .doc(x) nebo .pdf.
TermínNástup: | 18.09.2017 - 31.12.2017 |
Mzda: | 80 - 90 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Brno |