Informace o pracovním místě
Kdo jsme? Proč hledáme?
Banka s velkými ambicemi, širokým zaměřením produktů a rostoucím počtem klientů. Hledáme 1 nového kolegu - brigádníka / brigádnici do našeho klientského kontaktního centra.
Místo výkonu práce: Brno
Nástup: ihned; DPP / DPČ; na začátku 80,- / hod.
Co budeš dělat?
poskytovat servis klientům, kteří si založili žádost přes e-shop
- pomáhat s dokončením žádostí nebo zodpovídat dotazy k dalšímu postupu
- domlouvat schůzky s osobními poradci
- zadávat a kontrolovat správnost údajů
- předběžné kalkulace a vyhodnocování žádostí
- drobnou administrativu k tomu (např. záznamy výsledku hovoru)
Co bychom potřebovali my od tebe?
* zájem pracovat dlouhodobě (min. 5-6 měsíců), zaučení neproběhne za den a také nechceme příliš často obměňovat náš tým
* uživatelsky MS Office (minimálně filtrovat data v Excelu, vyhledávat)
* slušný projev a pracovní morálku
* chuť pracovat - i po hlase je cítit, když tě práce (ne)baví :)
A proč spolupracovat s námi?
Naše klientské kontaktní centrum je ideální šance:
* nahlédnout "zevnitř" do fungování banky a e-shopu
* získat praxi a přehled o bankovních produktech
* naučit se komunikovat s klienty
* Bonus: v teamu na Vás čekají příjemní kolegové, kteří se vším rádi pomůžou :-)
Třeba v sobě objevíte skrytý potenciál a bude z Vás skvělý bankovní poradce!
Těšíme se na Vaše CV a krátký motivační dopis v českém nebo anglickém jazyce a formátu .doc(x) nebo .pdf.
Vybrané zájemce pozveme do 2 týdnů na pohovor. Neozýváme-li se hned, někdo poslal CV s o něco vhodnějším profilem :-). Nevzdávejte to však prosím a dál sledujte www.karieravesberbank.cz.
TermínNástup: | 20.03.2017 - 31.12.2017 |
Mzda: | 80 - 90 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Brno |