Informace o pracovním místě
Kdo jsme?
Pro naší pobočku M-Palác hledáme novou posilu.
Jsi komunikativní a živá osobnost, kterou baví práce s lidmi? Nebojíš se zvednout telefon? Jsi osobnost, která ráda pomáhá lidem? Poradíš si i s drobnou administrativou? Hledáš práci na max 20h/týdně? Pokud ano, pak hledáme přímo Tebe!
Přidejte se k nám, staňte se někým, jehož úspěchy jsou vidět a je za ně náležitě oceněn!
Využijte příležitost pracovat v bance, v níž se neztratíte!
Z této pozice je velmi vhodné odstartovat svojí kariéru v bance!
Místo výkonu pozice: Brno
Co budete mít na starosti?
- Zajištění plynulého chodu recepce,
- přijímání a uvádění klientů vč. nabídky občerstvení,
- poskytování základních informací pro klienty,
- operativní podpora a zpracování požadavků,
- zpracování administrativy související s chodem recepce.
Jak si Vás představujeme?
- Student/ka VŠ,
- ČJ na výborné úrovni, schopnost komunikace v AJ,
- časová flexibilita - nutno pracovat cca 20h/týden,
- uživatelská znalost práce s MS Office,
- zkušenosti s administrativou a s prací na recepci velkou výhodou,
- velmi příjemné, kultivované a reprezentativní vystupování a jednání (nutnost dodržovat business dress code).
Co nabízíme?
- Příležitost získat pracovní zkušenosti v dynamické bankovní instituci,
- možnost profesního a osobního rozvoje,
- samostatnou a zodpovědnou práci,
- odpovídající finanční ohodnocení,
- příjemný kolektiv.
Nástup - ASAP
Spolupráce formou DPP/DPČ, možnost spolupráce i v dalším roce 2017
Prosíme, k přihlášce připojte informaci o Vašich časových možnostech během týdne a také připojte datum, kdy byste mohli s brigádou začít.
Těšíme se na Váš životopis a motivační dopis v českém nebo anglickém jazyce a formátu .doc(x) nebo .pdf.
TermínNástup: | 14.11.2016 - 31.12.2017 |
Mzda: | 100 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Brno |