Informace o pracovním místě
Máte rádi pořádek, baví vás komunikace a organizace? Hledáme spolehlivou a komunikativní posilu do našeho týmu v Berouně! Budete mít na starosti péči o naše zákazníky a koordinovat vyřizování zakázek.
Co bude vaší náplní práce?
Kontakt se zákazníky, vyřizování objednávek a plánování termínů schůzek.
Pečlivé zaznamenávání veškerých informací a hlídání návazností.
Hledáme milou a trpělivou kolegyni/kolegu, která/ý se stane příjemným zástupcem našeho obchodu. Vše potřebné vás naučíme!
Zaujala vás tato pozice? Těšíme se na vaši zprávu!
- pečlivost, proaktivitu a schopnost samostatné práce
- perfektní komunikační schopnosti - práce s klienty vás jednoduše musí bavit
- dlouhodobou spolupráci
- znalost práce na PC (e-mail, tabulky)
- minimální požadovaný počet odpracovaných hodin je 5h týdně
- se žádostí prosíme o krátký životopis s fotografií
- práce je vhodná i pro maminky na rodičovské dovolené
- po zaučení lze pracovat většinou z domova
- výhody menší firmy – přátelský kolektiv, získání zkušeností
- nástup možný ihned
pracoviště: | Beroun, Plzeňská 349/121, Beroun |
TermínNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 2 |
Firma: | BEJA & Co s.r.o. |
Zadavatel: | Radek Slemar |
Lokalita: | Beroun |
![]() |