Informace o pracovním místě
Hledáme asistentku, aktivní, samostatně vykonávající dané úkoly a empatickou.
Jsme menší překladatelská společnost, nabízíme i poradenství a jiné služby, sídlíme v centru města Prahy - Václavské náměstí.
Pracovní úkoly:
- pochůzky po státních institucích a úřadech - vyřízení legislativních záležitostí
- práce na počítači, ovládání MS Office, (musí i Excel a kontingenční tabulky) , připojení chytrý telefon
- vyřízení denní agenty v kanceláři: e-maily, telefonní komunikace, a obsluha klientů
- zařídit chod celé kanceláře (dostatek kancelářských věcí, občerstvení, uvítání klientů) aj.
- nejlépe VŠ vzdělání (studentka), může být také bez diplomu
-znalost anglického jazyka na velmi dobré úrovni (každodenní využití) plus je i znalost druhého jazyka
- požaduji pouze osobu, která chce pracovat a má samostatné úsilí, výsledky a píli (nepotřebuji nikoho kdo si to "odsedí"
- jsem soukromý sektor, ocením inovativní a rychlé myšlení, prozákaznický přístup, proaktivní - asertivní chování
Pracovní doba: dle naší dohody, úřady jsou otevřeny pondělí a středy (většinou v tyto dny).
Nabízíme zázemí firmy, přístup kdykoliv do kanceláře (recepce je non-stop), občerstvení a jídlo.