Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme šikovné virtuální asistenty/ky. Náplní práce by byla asistence v připravovaných startupech (e-shopy a soc. sítě), ale také pro již existující a běžící aktivity v mediální oblasti.
Ideální dovednosti a zkušenosti:
- Prokázané zkušenosti jako virtuální asistent/ka, administrativní pracovník/ce nebo podobná role
- Silné organizační a time management schopnosti
- Znalost správy sociálních sítí (Facebook, Twitter...)
- Komunikativní úroveň AJ
- Vynalézavost při vyhledávání informací na internetu
-Zkušenosti se správou e-shopu, marketingem, grafikou a projektovým řízením výhodou.
Můžeme se dohodnout na krátkodobé pomoci s realizací projektu nebo dlouhodobé spolupráci.
Výpomoc by byla na 2-4 hodiny denně. Pracovní náplň rádi přizpůsobíme Vašim zkušenostem a požadavkům.
Stabilní připojení k internetu, zodpovědnost, příjemné vystupování v psaném i mluveném projevu v ČJ i AJ, znalost balíčku MS Office+grafické programy či znalost systému Word Press a základů typografie výhodou.
Práci z pohodlí domova, flexibilní pracovní dobu, příjemný a stabilní pracovní kolektiv. Široké možnosti profesního i osobního růstu!
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>