Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti prodeje zdravotnického materiálu a doplňků výživy, hledáme vhodné uchazečky na pozici výkonné asistentky pana ředitele. Vaše zodpovědnosti budou širšího charakteru. Do Vaší náplně práce bude spadat: - organizační a administrativní podpora p. ředitele - správa vozového parku (palivové karty, knihy jízd...) - komunikace s pojišťovnami (havarijní pojištění, odpovědnost za škodu...) - vedení personální agendy (docházka, lék. prohlídky, pracovní smlouvy, školení) - tvorba dokumentů pro obchodní oddělení (nabídky, kalkulace) - komunikace s obchodními partnery, s úřady, bankou a jinými třetími stranami - dílčí podpora marketingového oddělení - příprava podkladů pro ISO audity - příprava podkladů pro tendry (výhodou je znalost zákona o veřejných zakázkách) Nástup: dohodou (možno počkat i na skončení výpovědní lhůty) V případě Vašeho zájmu o pozici uveďte, prosím, ve svém životopisu nebo průvodním dopisu Vaše maturitní výsledky (známky a předměty). Tento údaj uveďte v každém případě - bez ohledu na další pokračující vzdělání.
- Alespoň 2 - 3 roky zkušeností na asistentské pozici jsou nutností. Na tuto pozici nestačí praxe při studiu a není vhodná pro absolventy. - Schopnost splnit požadavky náročného nadřízeného - Pokročilá znalost anglického jazyka (ale nebude k dennímu využití) - Zodpovědnost a samostatnost - Vysoké pracovní nasazení, ochota práce přesčas - Reprezentativní vystupování
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 25 000 - 30 000 Kč/měs. |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Celá ČR |