Informace o pracovním místě
Moderní, dynamická společnost působící v oblasti správy nemovitostí, která si klade za cíl poskytnout investorům i nájemníkům bezproblémovou profesionální práci hledá do nově vznikající lokality UNICTY Plzeň – ASISTENTKU / FAKTURANTKU Náplň práce: - Zajištění chodu kanceláře - Poskytování servisu klientům - nájemníkům - Vedení fakturace, vystavování faktur, zakládání dat do PC, hlídání plateb - Tvorba nabídek, sledovaní jejich stavu a aktualizace - Správa stávajících nabídek a jejich aktualizace - Vkládání inzerce na spřátelené weby - Plánování schůzek a akcí - Kontrola správnosti a evidence faktur - Práce na částečný úvazek od PO – PA na cca 6h/denně
Příjemné vystupování · Středoškolské vzdělání s maturitou · Schopnost umět si stanovit priority, hledat optimální řešení, rozhodnost · Administrativní zkušenost v oblasti nemovitostí – výhodou, ne však podmínkou · Schopnost pracovat samostatně, ale také jako součást týmu, spolehlivost · Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office, sociální sítě) · Jazyky – česky plynně, anglicky – středně pokročilí · Další jazykové znalosti výhodou
Připojení se k profesionálnímu týmu s mnoha příležitostmi pro osobní rozvoj Flexibilní pracovní doba Získání nových zkušeností Místo výkonu práce - Praha Motivační ohodnocení
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Praha 6 |