Informace o pracovním místě
- Aktivní používání angličtiny na denní bázi (email, telefon, ...), komunikace se zahraničními zákazníky,
- tvorba, plánování a kompletní administrace zakázek v podnikovém informačním systému,
- další administrativní činnosti a podpora chodu oddělení.
- Minimálně SŠ vzdělání,
- aktivní znalost ANGLICKÉHO jazyka PODMÍNKOU (min. úroveň B2), další jazyk výhodou,
- pracovní doba dle domluvy (nejlépe v rozsahu 6 hod/den, pravidelně 2 až 4 dny v týdnu)
- aktivní práce s internetem a e-mailem, pokročilá úroveň práce na PC (MS Office).
- komunikativnost, samostatnost, pečlivost.
- Dohodu o provedení práce (možnost pracovat i na zkrácený úvazek)
- zajímavou brigádu v zavedené průmyslové firmě,
- získání reálné praxe v zahraničním obchodu a obchodní administrativě, B2B,
- dlouhodobá spolupráce, ideální pro studenty VŠ,
- příjemné pracovní prostředí a kolektiv,
- pracoviště v Brně (Košuličova 4, Brno - Horní Heršpice, 619 00), bezproblémová doprava MHD,
- pracovní doba mezi 7:00 až 16:00 (dle domluvy),
- mzda 120,- Kč/hod až 150,- Kč/hod,
- možnost účasti na firemním jazykovém vzdělávání a firemních bonusech,
- nástup ihned.
Vhodné i pro maminky na MD
Mzda: 120 - 150 Kč/hod.
Mzda: | 120 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, MD |
Lokalita: | Brno |