Informace o pracovním místě
Hledáte příležitost, kde budete moci pracovat z pohodlí domova, využívat německý jazyk a pracovní dobu si flexibilně přizpůsobit podle sebe? Pokud ano, dejte mi o sobě vědět! Aktuálně hledáme šikovné kandidáty (m/ž) na administrativní pozice. Jedná se o pozici na zákaznickém servisu, pracovní náplň se vždy liší podle jednotlivých týmů. Obecně se jedná o: - správa dat v interním systému (nahrání/ kontrola/ úpravy) - řešení požadavků kolegů z Německa a Rakouska - práce s interním systémem - vyřizování telefonátů a emailů v němčině - týmové porady
- německý jazyk - úroveň B1/ B2 podmínkou (denní využití) - anglický jazyk výhodou (není podmínkou) - předchozí zkušenosti z oblasti administrativy/ zákaznického servisu výhodou - schopnost pracovat samostatně - velmi dobré komunikační dovednosti
- 25 dní dovolené - stravenky v hodnotě 90,- Kč - benefit kartu: 2 000,- Kč/ měsíčně - home office možnost až 100% - multisport kartu - flexibilní pracovní dobu - příspěvek pro práci z domova (100,-Kč/ den) - firemní mateřskou školku (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 3 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OZP |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Zlín |