Informace o pracovním místě
Máte zkušenost z oblasti logistiky? Pracoval jste již v rámci automotive průmyslu nebo byste chtěl/a nyní pracovat? Je pro Vás komunikace se zákazníky a dodavateli firmy denní chleba? Nedělá Vám velký problém komunikovat v anglickém jazyce, aktivně i pasivně? Pak jste ten pravý člověk pro nás. Pokud byste měl/a zájem o bližší informace, neváhejte se ozvat!!
Náplň práce:
• Příjem objednávek zákazníků a jejich zaplánování v SAP, kontrola chybových hlášek
• Kontrola expedičních termínů a množství požadovaných zákazníkem
• Příprava podkladů k fakturaci expedovaného množství, zařízení/objednání dopravy
• Komunikace se zákazníky, denní sledování zákaznických portálů
• SŠ/VŠ vzdělání
• Praxe v oblasti logistiky
• Orientace v problematice přípravy podkladů k fakturaci
• Znalost AJ podmínkou
• Znalost SAPu výhodou
• Analytické myšlení, komunikativní schopnosti, samostatné myšlení, reprezentativní vystupování
• Pružná pracovní doba
• Adekvátní mzdové ohodnocení
• 5 týdnů dovolené
• Přátelský kolektiv stabilní nadnárodní společnosti
• Moderní pracovní prostředí
• Závodní stravování
• Stravenky/příspěvek na stravování
• Firemní akce
• Příspěvky na penzijní připojištění
• Příspěvek na ubytování a na dopravu
• Příspěvek na regeneraci a odpočinek
• Příspěvek na letní tábory dětí
• Možnost osobního i kariérního růstu
Mzda: | 29 500 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Žďár nad Sázavou |