Informace o pracovním místě
POPIS ČINNOSTI:
Podpora a organizace obchodního týmu, komunikace s našimi zákazníky a partnery. Správa a evidence obchodních dokumentů. Správa a nastavení číselníku odběratelů a ceníků. Vyhodnocení finančních bonusů pro odběratele. Nastavení EDI komunikace. Tvorba prezentací a reportů.
Různorodé administrativní úkoly.
OČEKÁVÁME:
SŠ/VŠ vzdělání. Předchozí zkušenosti s administrativní pozicí, zkušenosti v obchodní či výrobní společnosti velkou výhodou. Dobrá znalost práce na PC (MS Office, interní systém ComSTAR - budete zaškoleni). Znalost anglického jazyka (B1 úroveň - zejména pro e-mailovou komunikaci). Velmi dobré organizační schopnosti a schopnost si určit priority. Aktivní přístup k zadaným úkolům a schopnost vyřešit nastalé situace. Komunikativnost, příjemné vystupování. Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu. Řidič sk.B.
NABÍZÍME:
stravenkový paušál, životní pojištění, benefitní poukázky, příspěvek dětem na letní tábory a lyžařské výcviky.
KONTAKT: telefonicky 8 - 14 hodin nebo e-mailem
Piskač Vladimír, tel.:, e-mail:
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | 01.04.2024 - |
Mzda: | 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
ID inzerátu: 4567562 Vloženo: 21.03.2024
Vydělejte si na pivko společně.