Informace o pracovním místě
Máte rádi práci v týmu, ale nezaleknete se ani provést úkol samostatně? Orientujete se na trhu a máte obchodní myšlení? Hledáme asistenta/ku, který/á pomůže obchodnímu řediteli při každodenním chodu oddělení.
Vašimi hlavními úkoly bude:
✔ Administrativní činnosti pro chod kanceláře
✔ Příprava zpráv a reportů pro management
✔ Kooperace na vývoji a implementaci strategií pro zlepšení prodeje
✔ Spolupráce na vypracování obchodního plánu a stanovení cílů společnosti
✔ Analyzovat údaje o prodeji
✔ Vyúčtování knih jízd
✔ Vzdělání SŠ nebo VŠ ekonomického směru
✔ Velmi dobrá znalost ve všech aplikacích sady MS Office (zejména Excel, Outlook)
✔ Výborné slovní a písemné komunikační dovednosti
✔ Znalost Helios Orange (iNuvio) / Power BI - výhodou
✔ Německý nebo anglický jazyk - výhodou
Zaměstnání na dobu určitou, po zapracování možnost prodloužení na dobu neurčitou
✔ 25 dní dovolené
✔ Snídaně formou švédských stolů
✔ Stravenkový paušál
✔ Cafeterii
✔ Další zaměstnanecké benefity
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Veselí nad Lužnicí |