Informace o pracovním místě
Náplň práce a zodpovědnosti pozice: zajištění chodu HR oddělení a mzdové účtárny v souladu s legislativou a potřebami firmy, řízení a kontrola personálních procesů, nábor - obsazování volných pracovních pozic, podpora a poradenství managementu, spolupráce s externími dodavateli - lékařská péče, školení, agentury práce, komunikace se zaměstnanci ve věcech týkajících se vyřizování jejich personální agendy, reporting, spolupráce na organizování firemních akcí, kratší pracovní doba, 25 hod. týdně
Zaměstnavatel očekává: min. SŠ s maturitou, praxe na obdobné pozici min. 3 roky, zkušenosti z prostředí automotive velkou výhodou, znalost ZP a orientace v pracovním právu, AJ na komunikativní úrovni, pokročilá práce s MS Office, zejména Excel, ochota nést zodpovědnost za odvedenou práci, důslednost a pečlivost, jasná, otevřená a nekonfliktní komunikace, orientace na výsledek
Zaměstnavatel nabízí: možnost ročního bonusu, cafeterie, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, věrnostní odměny, dovolená v délce 5 týdnů, průžná pracovní doba, možnost občasného HO
První kontakt: telefonicky v po-pá v době od 8:00-14:00 hodin nebo e-mailem na
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | 01.05.2024 - |
Mzda: | 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Valašské Meziříčí |
ID inzerátu: 4552202 Vloženo: 22.02.2024
A co tvoji kámoši? Mají brigádu?