Informace o pracovním místě
Zajištění expedice zboží zákazníkovi (vyhledání zboží, zabalení, označení štítkem PPL).
Komunikace se zákazníky a obchodními zástupci.
Příjem a evidence objednávek přijatého a vydaného zboží a jeho průběžná kontrola.
Fyzické převzetí zboží, včetně kontroly z převodky k dané dodávce.
Vytváření převodek, zasílání cenových nabídek zákazníkům, vytváření objednávek.
Administrativní práce (tvorba objednávek, dodacích listů, vydaných faktur, příjemek, výdejek, nových zakázek atd.).
- SŠ s maturitou,
- komunikativnost a příjemné vystupování,
- schopnost samostatného rozhodování,
- výborný český pravopis,
- práce s PC (MS Office, Outlook),
- výhodou je znalost účetního programu POHODA,
- osobnostní předpoklady: logické myšlením, odolnost vůči stresu, časová flexibilita, tah na branku, zodpovědnost, spolehlivost.
- zázemí stabilní společnosti
- možnost kariérního růstu
- přístup k nejnovějším technologiím
- práce na moderním pracovišti, v přátelském kolektivu
- kvalitní pracovní vybavení.
- smluvní platové podmínky - při mimořádných výkonech možnost nadstandartních odměn
- další benefity: stravenkový paušál
Mzda: | 17 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | Třinec |