Informace o pracovním místě
KONTAKT: E-MAILEM nebo TELEFONICKY
Co vás čeká:
- Vedení a rozvoj týmu logistiky a nákupu
- Plánování, řízení a optimalizace logistických procesů
- Řízení a plánování montáží
- Pravidelný reporting
- Zodpovědnost za soulad dostupných kapacit a navrženého výrobního plánu
- Zodpovědnost za komunikaci plnění zákaznických objednávek
- Hledání úspor v oblasti nákupu - zodpovědnost za výběr nových dodavatelů
- Zajištění efektivního nákupu materiálů a služeb
- Zodpovědnost za udržování správných nákupních dat v IS
Jaké znalosti a dovednosti od Vás očekáváme:
praxe v oddělení logistiky, plánování či nákupu, vzdělání min. SŠ s maturitou, systematický přístup k práci, uživatelská znalost MS Office,řidičský průkaz skupiny B, komunikativní znalost AJ (NJ výhodou), schopnost samostatné i týmové práce, komunikační a vyjednávací schopnosti,
odolnost vůči stresu, energický přístup, schopnost efektivního řešení problémů, zájem o profesní rozvoj
Co vám můžeme nabídnout:
práci v rozvíjející se rodinné společnosti, přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí, odpovídající mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, sužebí telefon, zaměstnanecké slevy na výrobky firmy, částečně flexibilní pracovní doba, vzdělávání se v oblastech IT dovedností, manažerských a jazykových schopnostech,
po prvním roce možnost prodloužení smlouvy na dobu neurčitou
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
pracoviště: | Třeboň, Třeboň |
NástupNástup: | 01.06.2024 - |
Mzda: | 35 000 - 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | SANTAL spol. s r.o. (Úřad práce) |
Lokalita: | Třeboň |
ID inzerátu: 4596397 Vloženo: 11.05.2024
ODPOVĚDĚT >>
Nebuď labuť, pošli brigádu i kámošům...