Informace o pracovním místě
První kontakt e-mailem, telefonicky nebo osobně (po-pá 8:00 - 13:00).
NÁPLŇ PRÁCE
fakturace / vystavování faktur, zálohových faktur, zápočtových listů, příjem a evidence faktur
vedení pokladny a práce s hotovostí (příjem, výdej hotovosti, inventarizace pokladny)
drobné administrativní úkony
zpracování a kompletace podkladů pro účetní oddělení
spolupráce při uzávěrkách
příprava podkladů pro účetnictví
komunikace se zákazníky a odběrateli
zpracování odchozí pošty
průběžná aktualizace sociálních sítí (Instagram, Facebook) a její prezentace
POŽADUJEME
středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou (ekonomického směru výhodou)
znalosti, zkušenosti, praxe na administrativní pozici (fakturace, účetní výhodou)
znalost základních účetních postupů (výhodou)
aktivní znalost českého jazyka a výborný písemný projev
znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
trestní bezúhonnost
komunikační a organizační schopnosti
ochotu vzdělávat se, preciznost, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, logické myšlení
aktivní přístup k práci
pozice je vhodná pro absolventy nebo po rodičovské dovolené
NABÍZÍME
zázemí zavedené výrobní společnosti
práci na zkrácený úvazek - 6 hod. pracovní doba / po - pá, ranní směna
TERMÍN NÁSTUPU IHNED
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | 15.06.2023 - |
Mzda: | 18 000 - 26 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
ID inzerátu: 4410004 Vloženo: 02.06.2023
Nedělej zagorku a sdílej kámošům...