Informace o pracovním místě
Společnost Drevykom prodává a zajišťuje montáž dveří do domácností již od roku 1998. Jsme zavedenou a stabilní firmou se zástupy spokojených zákazníků. Právě máte příležitost připojit se k našemu týmu v Třebíči a převzít pestrou administrativní agendu. Jaká bude Vaše pracovní náplň: *Komunikace se zákazníky, jak osobně, tak elektronicky. *Konzultace pro zákazníky v prostorách showroomu. *Vystavování potřebných dokumentů k příjmu/výdeji zboží. *Kontrola objednávek a příprava cenových nabídek. *Spolupráce se mzdovou účetní a vedení docházkových listů. *Udržování čistoty a pořádku na prodejně.
*Reprezentativní způsob chování a komunikace. *Znalost práce na PC (Word, Excel, Email). *Výhodou je dřívější zkušenost se zpracováváním cenových nabídek. *Zodpovědný přístup k práci.
*Jedná se o práci na HPP ve stabilní společnosti. *Velmi příjemný začátek pracovní doby v 10:00. *K výplatě peníze navíc jako stravenkový paušál (55 Kč/den). *20 dní dovolené. *Zaměstnanecká sleva na firemní zboží.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 19 000 - 22 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | Třebíč |