Informace o pracovním místě
Náplň práce: • Vedení knihy návštěv, uvádění návštěv • Tvorba jednoduchých reportů, výkazů, statistik • Správa došlé a odchozí pošty • Zajišťování kurýrních služeb • Komunikace se správou budovy • Objednávání letenek, ubytování • Zajišťování taxislužby • Správa firemních vozidel • Objednání kancelářských potřeb • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky) • Vykonávání dílčích administrativních prací • Správa EKV • Ranní 6:00 – 14:00 x odpolední (11:00 - 19:00) • Vhodné pro studenty a OZP
Požadujeme: • Čistý rejstřík trestů • Zdravotní způsobilost • Bezúhonnost • Spolehlivost • Znalost MS • Komunikativnost • Profesionální jednání • Reprezentativní vzhled • Znalost AJ/NJ výhodou
Nabízíme: • Mzda: * HPP 120Kč/hod. * DPP 150-160 Kč/hod. • Autobusová zastávka hned u objektu • Možnost kariérního růstu • Velké a příjemné zázemí bezpečnostních pracovníků • Vhodné i pro OZP
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, OZP |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Rudná |