Informace o pracovním místě
* dohled na zajištění zákaznických požadavků a na komunikaci zákaznických požadavků směrem do závodu
* spravování reklamací v zákaznických portálech a v interní databázi a dohlížení na jejich kompletní a úplné řešení
* posuzování rizik a komunikace se zákazníkem v případě zjištění neshody
* provádění analýz stížností zákazníků a analýz poruch ve fázi užití
* realizace nápravných opatření a dohlížení na dodržování termínů
* řízení standardů kvality u přidělených projektů a zákazníků
* tvorba a aktualizace dokumentace APQP, Process flow chart, plán kontroly a řízení PLP, FMEA
* účast na jednání u zákazníka
* účast na interních a externích auditech
* provádění interních procesních auditů podle VDA 6.3
* dohled na průběh externích třídících akcí
* SŠ/VŠ vzdělání nejlépe technického směru
* pokročilá znalost NJ nutností
* praxe na obdobné pozici podmínkou
* znalost metodiky 8D, analýzy kořenových příčin Ishikawa, 5x proč
* povědomí o systému kvality (IATF 16949, VDA 6.3)
* řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
* uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
* komunikativnost, schopnost pracovat v týmu, pečlivost
* zázemí nadnárodní stabilní společnosti
* benefit za docházku
* příspěvek na dojíždění 2,60 Kč/km
* příspěvek na stravování
* příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
* MultiSport kartu
* až 6 dní dovolené navíc
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Rokycany |