Informace o pracovním místě
Hledáme pečlivou a spolehlivou posilu, kterou baví různorodá práce v administrativě, poradí si s čísly, nastavováním a vyúčtováním plateb, evidencí smluv a dokumentů. Společnost NOVORENT poskytuje komplexní služby v oblasti dlouhodobého pronájmu a správy nemovitostí. Jsme profesionálové s lidským přístupem a inovativním myšlením, kteří se snaží změnit trh s pronájmy k lepšímu. NÁPLŇ PRÁCE: - správa a aktualizace informací zadávaných do našeho interního systému (CRM) - nastavování plateb a platebních předpisů dle podepsaných smluv - příprava aktualizací smluv a dodatků - dle podkladů od obchodníků - evidence platebních předpisů - podklady pro účetní oddělení - kontrola správnosti vystavených faktur za opravy a údržbu - zajišťování administrativních požadavků zákazníků - emailová, telefonická komunikace - příprava podkladů pro roční vyúčtování - úzká spolupráce s obchodním týmem - další související administrativa
- SŠ vzdělání - předchozí zkušenosti v administrativě - back officu, zákaznickém servisu nebo účetnictví - velkou pečlivost a spolehlivost - odolnost vůči stresu (dokážete zvládnout nárazově a krátkodobě i větší pracovní nápor třeba při ročních vyúčtování) - umíte si práci dobře zorganizovat a určit priority - schopnost pracovat samostatně a zároveň být součastí týmu - práce s PC - word, excel, internet - ochota učit se nové věci (nové interní postupy, novinky z oboru) - flexibilita a aktivní přístup - chuť hledat řešení, reagovat na požadavky zákazníků
- ohodnocení, které bude pro vás motivující - pestrou a zajímavou práci s velkou mírou samostatnosti - 5 dnů zdravotní volno, mimopracovní aktivity a další - mobilní telefon, notebook a dobře a moderně vybavenou kancelář - menší, přátelský kolektiv - neformální pracovní atmosféru - parkování a dobrou dostupnost i vlakem
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Říčany |