Informace o pracovním místě
Potten & Pannen – Staněk Group, a. s. je od roku 1992 lídrem trhu s prémiovými kuchyňskými a domácími potřebami renomovaných světových značek Zwilling, Emile Henry, KitchenAid, Mauviel, Rosenthal či Villeroy & Boch a dalších.
Hledáme osobnost, která má péči o zákazníky ve své DNA, má ráda lidi a spokojenost zákazníka je pro ni na prvním místě. Týmového hráče, který se nebojí e-mailu, telefonu nebo chatu.
Jsme jedním z předních českých a slovenských e-shopů s prémiovými kuchyňskými produkty. Naší vizí je zasvětit širokou veřejnost do světa kulinářského umění a přinést špičkovou kvalitu do každé kuchyně.
V současné chvíli rozšiřujeme tým zákaznického servisu a hledáme novou posilu, která nám pomůže řešit přání a potřeby našich milých zákazníků na pozici:
Specialista zákaznického servisu
Co bude Vaším úkolem?
• Zpracování objednávek českých a slovenských zákazníků našich e-shopů
• Expedice zboží, komunikace se skladem, dopravci a našimi prodejnami
• Zákaznická péče, zodpovídání zákaznických poptávek, řešení zákaznických požadavků přes e-mail, telefon a chat
• Podpora napříč všemi komunikačními kanály, doporučení vhodných produktů
• Občas se u nás vyskytnou reklamace, na Vás bude jejich administrace a vyřízení ve spolupráci s našimi kolegy
• Kontrola termínů naskladnění zboží, komunikace s nákupním oddělením i dodavateli
Co od Vás očekáváme?
• prozákaznický přístup, pečlivost a samostatnost jsou klíčové vlastnosti pro tuto pozici
• ovládáte práci na PC a máte uživatelskou znalost MS Office
• máte alespoň středoškolské vzdělání, velkou výhodou bude alespoň rok praxe na obdobné pozici v zákaznickém servisu (dokážeme rychle zaučit)
• máte komunikativní znalost AJ (písemný nebo telefonický kontakt se zákazníky)
• hledáme osobnost s pozitivním přístupem k práci i životu, která s námi potáhne za jeden provaz
Co nabízíme?
• tým nadšených lidí, kteří dělají svou práci s radostí
• praktické zaměstnanecké bonusy včetně slev na produkty
• zajímavou a pestrou práci v přátelském kolektivu ve společnosti pohybující se v oblasti prémiových produktů
• možnost spolupodílet se na rozvoji moderního kontaktního servisního centra
• řízenou volnost při vyřizování zákaznických požadavků
• profesionální a osobní rozvoj
• práci na plný úvazek (pracovní doba pondělí až pátek, 8:30 – 17:00)
• možnost nástupu ihned
• kanceláře v obchodní zóně Čestlicích u Prahy (výborně dostupné nejen z Prahy, ale i z okolí)
Mzda: | 26 000 - 31 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Říčany |