Informace o pracovním místě
• Odpovědnost za procesování a řešení požadavků klientů v oblasti podpory IT • Příjem požadavků a jejich zpracování dle nastavených procesů v prostorách klientů společnosti • Řešení technických problémů přes nástroje vzdálené podpory • Instalace a konfigurace systémového a programového vybavení • Zpracování požadavků dle definovaných SLA • Řízení životního cyklu incidentů, eskalace
• SŠ vzdělání, ideálně IT zaměření • Proaktivní přístup k řešení situací • Administrace operačního systému Windows • Znalosti serverových služeb Active Directory • Základy počítačových sítí a jejich diagnostika • Preciznost a spolehlivost • Angličtinu na komunikační úrovni • Profesionální vystupování při komunikaci se zákazníky Výhodou vám bude: • VŠ vzdělání a praxe na obdobné pozici • Zkušenosti s podporou serverové verze Windows • Znalost skriptování a problematiku sítí • Orientace v reportovacích a tiketovacích nástrojích • Schopnost a chuť se dále rozvíjet v oblasti IT • Řidičský průkaz skup. B
• Pracovní smlouvu do konce roku nebo smlouvu na IČO s možností prodloužení • Cenné pracovní zkušenosti a možnost rozvoje v oblasti IT • 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna (Sick days) • Další zaměstnanecké benefity jako např. stravenková karta, Multisport karta, výhodný program SIM karet, výuka anglického jazyka, školení plně hrazené firmou, jednorázový příspěvek na dopravu, pracovní výročí
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Prostějov |