Informace o pracovním místě
Máte dostudovanou VŠ a hledáte možnost získat praxi z mezinárodní společnosti?
Nebo ještě studujete VŠ, nicméně máte čas pracovat 30 či 40 hodin týdně?
Nabízíme praxi v mezinárodní společnosti zabývající se prodejem elektroniky!
Máme aktuálně volno v oddělení administrativy a v oddělení IT/servisu. Záleží na Vás, jaká oblast Vás zajímá více.
V administrativě byste měli na starosti
- Kontrola a zajištění schválení faktur
- Správu vozového parku (komunikace s řidiči a s leasingovou společností)
- Zajištění příjmu a odesílání zásilek
- Podporu IT
Oddělení servisu
- Podpora týmu kolegů při přípravě nového chatbotu
- Komunikativní znalost angličtiny (někteří kolegové hovoří pouze anglicky)
- Perfektní znalost češtiny či slovenštiny na úrovni rodilého mluvčího
- Uživatelskou znalost práce na PC (zejména MS Excel)
- 250 Kč / hod
- Spolupráci na hlavní pracovní poměr, a to v rozsahu 30 či 40 hodin týdně – záleží na Vašich časových možnostech
- Stravenkový paušál 110 Kč / hod
- Po zaučení možnost domluvit se na možnosti občasné práce z domova
- Pracoviště s perfektní dostupností MHD
Zaujala Vás naše nabídka? Neváhejte mne kontaktovat a sdělíme si více podrobností!
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 250 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |