Informace o pracovním místě
Do přátelského kolektivu hledáme samostatnou, zodpovědnou a loajální kolegyni/kolegu na pozici Asistent/ka nákupního oddělení.
Máte výborné organizační schopnosti a chcete-li zároveň získat zkušenosti v mezinárodní společnosti? Pak je tato pozice určena právě pro vás.
* Office management
* Administrativní podpora manažera oddělení
* Spolupráce s HR oddělením: práce v personálním systému, pravidelná aktualizace organizační struktury oddělení, spolupráce na onboardingu nových kolegů
* Samostatné projekty v rámci oddělení
* SŠ nebo VŠ vzdělání
* Zkušenost na obdobné pracovní pozici výhodou
* Angličtina – komunikativní úroveň
* Němčina – výhodou
* Výbornou znalost MS Office - především Excel
* Smysl pro detail a týmovou spolupráci
* Být součástí nadnárodní společnosti, která je špičkou ve svém oboru
* Možnost rychlého kariérního růstu
* Moderní a příjemné pracovní prostředí
* Motivační systém odměňování
* Firemní vzdělávací program – soft i hard skills
* Firemní benefity – Multisport, uLekare.cz, mobilní tarif, slevy na sport, kulturu, dovolenou
* Hlavní pracovní poměr
* Nástup možný ihned
Mzda: | 35 000 - 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úroveň jazyku: | Není vyžadován - Bez jazyku |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |