Informace o pracovním místě
Co takhle mít pohodovější práci a chodit do práce s úsměvem a také s úsměvem odcházet z práce? Chceš a máš chuť pracovat pro českou společnost?
Dej nám o sobě vědět!
Nyní do administrativní budovy hledáme na 2 nová pracovní místa skvělé kolegyně na denní recepci.
A jak poznáš, že jsi ta PRAVÁ? Rádi se s TEBOU sejdeme na osobní schůzce a v případě zájmu ti ukážeme budoucí pracoviště na Praze 6.
Co vás na této pozici čeká:
• zajištění plynulého chodu recepce v administrativní budově a reprezentaci
firmy
• přijímání návštěv a uvádění klientů (monitoring)
• administrativní podpora
• vyřizování telefonických hovorů, komunikace s klienty jak osobně tak
telefonicky, poskytování všeobecných informací o společnosti (komunikace)
• správa korespondence (příchozí a odchozí pošta), zajištění kurýrních služeb
Profil ideálního kandidáta - hledáme člověka, který bude mít:
• minimálně středoškolské vzdělání
• přechozí zkušenosti na obdobné pozici min. 2 roky
• pozitivní přístup
• výborné komunikační schopnosti
• znalost práce s PC
• profesionální , reprezentativní vystupování, smysl pro pořádek,
zodpovědnost, pracovitost, dochvilnost bezúhonnost, časovou flexibilitu,
vnitřní organizační schopnosti, přátelský a schopný týmové spolupráce
• plynulou češtinu, znalost ostatních cizích jazyků vítána
My nabízíme:
• přátelský kolektiv
• zázemí stabilní české společnosti
• práci na hlavní pracovní poměr - varianta denních služeb - střídání směn
pondělí - pátek: ranní (7-15:30)/odpolední (10:30-19) - 40 hodin/ týdně
• měsíční mzda - 26 000,- Kč
• výborná dostupnost, cca 2 minuty od tramvajové zastávky
• stravenkový paušál - 80,- Kč/za odpracovanou směnu do výplaty
• 25 pracovních dnů dovolený za rok
• pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení
NástupNástup: | 01.09.2024 - |
Mzda: | 25 000 - 26 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | OZP |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |