Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme veselou, samostatnou a spolehlivou kolegyni, která se stane podporou nejen pro GŘ, ale také pro náš tým v těchto oblastech:
- administrativa a zajištění plynulého chodu kanceláře (příchozí / odchozí pošta - včetně elektronické, telefonické hovory, příprava společných akcí v rámci firmy, pořádání eventů pro klienty)
- podpora celého back office - zápisy z porad atd.
- zpracování došlých faktur, odesílání vystavených faktur
- příprava podkladů pro mzdy včetně evidence docházky
- asistentka GŘ: Zajištění běžných administrativních úkolů (správa dokumentů, zpracování faktur, plánování schůzek a jiných administrativních úkolů podle potřeby, organizační úkoly včetně přípravy obchodních schůzek a organizace kalendáře).
Svůj životopis s fotografií, prosíme, zašlete na emailové adresy níže.
Min. SŠ, VŠ vzdělání
Řidičský průkaz sk. B
Znalost MS Office
Organizační schopnosti a samostatnost
Proaktivní přístup k zadaným úkolům
Komunikativní, pozitivní, týmový hráč
Práci ve stabilní střední české společnosti (65 zaměstnanců).
Příjemné a přátelské pracovní prostředí.
Kanceláře v blízké dostupnosti MHD, Praha 7 - Holešovice.
Benefity v podobě Multisport karty, příspěvku na Lítačku, 3 sick day, 13tý plat.
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | 35 000 - 42 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 10 - 15 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |