Informace o pracovním místě
Jsme společnost zabývající se realizací a distribucí telekomunikačních a fotovoltaických zařízení. Jako každá jiná společnost i my chceme růst. Aby to bylo možné, hledáme nového kolegu/kolegyni, který se neztratí v práci s dokumenty a není mu cizí plánování. Jste komunikativní a zároveň si libujete v administrativě? Tak hledáme právě Vás!
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
• péče o sekci plánování
• komunikace a práce v interním programu
• administrativa spojená s novými a stávajícími techniky (smlouvy, objednávky, evidence)
• kontrola odevzdávaných podkladů
• příprava a odesílání podkladů
• SŠ vzdělání
• pečlivost, samostatnost, odpovědnost a důslednost
• dobrou uživatelskou znalost PC zejména balíku MS Office
• znalost psané i mluvené češtiny
• předchozí zkušenosti v administrativě výhodou, nikoliv podmínkou
• notebook
• telefon
• karta multisport
• práce v přátelském a stabilním prostředí
• možnost pracovního růstu
• po zapracování možnost částečného Home office
Mzda: | 25000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |