Informace o pracovním místě
Nejsme jenom další 5* hotel v centru Prahy, jsme mnohem víc - jsme Marriott rodina, která se bude o Vás starat během Vaší kariérní cesty. U nás máte příležitost postupovat ve své kariéře, pracovat s kolegy, kteří jsou profesionálové a rádi Vám ve všem pomohou.
Hledáme nové spolupracovníky zodpovědné za organizaci společenských a jiných akcí v hotelovém provozu - tzv. banketů.
Co Vás čeká:
- realizace konferenčních akcí pro 10 až 450 hostů, zahnující meetingy, coffee breaky, obědy, večeře, recepce a další
- příprava konferenčních prostor
- manipulace s konferečním mobiliářem
- péče o svěřený inventář
- obsluha hostů během akcí
- 8 hodinové směny (ranní / odpolední) se plánují 14 dní předem
- konference probíhají během dne, ale i ve večerních hodinách, je proto potřeba, aby nový kolega byl časově flexibilní
- u této pozice je vyžadována fyzická zdatnost kvůli manipulaci s nábytkem
- pečlivost a samostatnost
- základní znalost anglického jazyka
- zkušenost s podobnou pozicí nebo na pozici číšník / servírka výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- stravování v naší skvělé kantýně ZDARMA
- 5 týdnů dovolené
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- slevy na ubytování ve všech hotelech značky Marriott International po celém světě - jako hotelová značka jsme ta největší
- příspěvěk na MHD / zvýhodněné parkování
... a mnoho dalšího
NástupNástup: | 16.09.2022 - |
Mzda: | 25 500 - 26 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 5 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | Praha |