Informace o pracovním místě
Hledáme kolegu / kolegyni do naší kanceláře na hlavní případně částečný úvazek, nepravidelná pracovní doba je možná. Jedná se o klidnou práci v kanceláři ( Praha 8 - Karlín). Hledáme někoho s pečlivostí, loajálností a schopností dotahovat věci do konce.
Náplní práce je:
- firemní administrativa
- zpracování mzdových a ekonomických podkladů a předávání účetní firmě
- jednání s úřady, péče o poštu včetně datové schránky, správa IT zařízení a klíčů
- další administrativa dle potřeby a pracovní náplně
- správu vozového parku
- základní znalost ekonomie výhodou
- zkušenost se zpracování ekonomických a mzdových podkladů
- minimálně SŠ vzdělání
- pečlivost
- ochotu učit se novým věcem
Mzda 32 000 Kč brutto (100% úvazek)
+ benefity (stravné cca 1000 - 1600 Kč měsíčně a masáže zdarma)
4 týdny dovolené
Pozice je vhodná pro absolventy i kandidáty se seniornější praxí.
V případě zájmu zašlete životopis na uvedenou e-mailovou adresu.
HR Sabai
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 32 000 - 36 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |