Informace o pracovním místě
Hledáme kolegu/kolegyni do malého přátelského kolektivu personálního oddělení stabilní české společnosti s 65letou tradicí. Budete pracovat na poloviční úvazek, docházet do firmy 4-5 dní v týdnu - zatím není umožněná práce z domova, ale budete mít flexibilní pracovní dobu dle dohody. Můžete být na rodičovské dovolené či v důchodu - pro nás je důležité mít spolehlivého, precizního a zodpovědného kolegu/kolegyni. Vašimi klíčovými odpovědnostmi v rámci zpracování mzdové agendy budou: - mzdové uzávěrky - přihlášky/odhlášky na SSZ, ZP - zpracování zákonných statistických přehledů - reporting zaměstnavateli - zpracování exekucí - roční zúčtování daně - roční výkazy na FÚ - evidenční listy
- ukončené SŠ/ VŠ vzdělání - výhodou - znalost mzdových předpisů a související legislativy - základní znalost pracovněprávní legislativy - praxe v oboru / výhodou - zkušenost s používáním běžných programů pro zpracování mezd - IS Karát / výhodou - orientace v cestovních náhradách/ výhodou - samostatnost a zodpovědný přístup k práci
- zázemí velké stabilní české společnosti - malý, příjemný a komunikativní tým - zaškolení pro danou pozici - možnost interních i externích školení - pružnou pracovní dobu Zaměstnanecké benefity: - příspěvek na stravování - vánoční odměna (1/2 průměrné měsíční mzdy) - po roce příspěvek na penzijní/životní připojištění - firemní fitness zdarma i pro rodinné příslušníky Nástup: možný ihned / případně dle dohody
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 17 000 - 18 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Důchodce, MD |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |