Informace o pracovním místě
Čas od času nastane situace, kterou sami zákazníci nedokáží vyřešit. Někdo zachová chladnou hlavu a někdo je zase ve stresu. Od toho jsi tu Ty, abys zákazníkům pomohl vyřešit jejich dotazy. To Ty budeš jejich hrdinou, který uleví jejich starostem ❤
Jak bude vypadat Tvoje práce?
• zprvu Tě vše naučíme na propracovaném vstupním školení a budou Ti k dispozici team leadeři a trenéři (školení je samozřejmě placené)
• budeš řešit požadavky zákazníků na příchozí lince E.on a zajišťovat elektronickou administrativu s tím spojenou
Co od Tebe očekáváme?
• příjemná komunikace
• úsměv v hlase
• zodpovědný přístup k práci a chuť učit se nové věci
• znalost práce na PC
Čím Tě odměníme?
• nástupní měsíční mzdou 25.000Kč + 5.000Kč variabilní složka dle nastavených KPI
• motivačními soutěžemi
• příležitostí pro kariérní rozvoj – naši týmlídři i trenéři postoupili z pozic operátora
• 75 Kč stravenkový paušál za každý odpracovaný den do mzdy
• příspěvkem na mobilní telefon dle vlastního výběru
• pěti týdny dovolené
• multisport kartou
• firemními akcemi a přátelským kolektivem
• příjemným a moderně vybaveným pracovištěm ????
Pošli CV, už se na Tebe těšíme :-))
NástupNástup: | 01.11.2021 - |
Mzda: | 25 000 - 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 15 - 20 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Praha |