Informace o pracovním místě
Vedení, motivace a rozvoj týmu pracovníků zákaznického servisu Koučování svěřeného týmu, v případě potřeby volání na telefonu (pomoci plnit stanovené cíle) Zodpovědnost za dosahování požadovaných norem Základní reporting výsledků Identifikace tréninkových potřeb Podpora soutěží a projektů
SŠ (maturita) Komunikativnost Schopnost pracovat samostatně Zodpovědnost a spolehlivost Proaktivní přístup Zkušenost s vedením týmu Chuť zdokonalovat sám/a sebe a učit se novým věcem Zkušenost v zákaznickém servisu min. 2 roky Čistý trestní rejstřík Bez insolvencí
Práci na hlavní pracovní poměr Fixní hrubou mzdu + bonusy (už ve zkušební době) 25 dní dovolené Po zapracování možnost práce na home office Každodenní snídaně na pracovišti Občerstvení na pracovišti Dotované obědy s donáškou na pracoviště Plně hrazené neomezené volání s datovým balíčkem Prostor pro seberealizaci a možnost kariérního růstu, dáme pomocnou ruku při vzdělávání (hradíme zkoušky ČNB) Firemní akce, teambuildingy, relax zóna s fotbálkem apod., u nás si to své každý najde! Velmi atraktivní moderní prostředí ve zcela nových prostorech v centru Prahy http://www.rivergarden.cz/#lokality Příjemné pracovní prostředí v kolektivu, kde to máme genderově a věkově vyváženo :-) Odměna za doporučení nového zaměstnance až 15 000 Kč
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>NástupNástup: | 20.09.2021 - |
Mzda: | 33 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |