Informace o pracovním místě
Pro našeho významného klienta, jednu z největších elektrotechnických společností v ČR, hledáme vhodné kandidáty na pozici Professional service assistant. Jedná se o práci na hlavní pracovní poměr. Náplň práce: - příprava jednoduchých smluv a objednávek pro servisní služby - nákupní administrativa - objednávky, příjemky - administrativa servisního oddělení (práce v systému Open Air) - zadávání odpracovaných hodin,nákladů, výnosů - řízení zakázek - reporting servisnímu managerovi - příprava podkladů pro fakturaci
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou - alespoň jeden rok praxe v administrativě - znalost administrativních úkonů - dobrá znalost práce s PC (Excel, Word, Powerpoint, Outlook, net) - znalost Aj na úrovni B2-C1 (denní komunikace s kolegy, nadřízenými) - zodpovědnost, pečlivost, samostatnost
- mzda 36tis měsíčně hrubého - 5 týdnů dovolené - stravenky - zajímavou a různorodou práci - moderní pracovní prostředí - využití Aj na denní bázi
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 36 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |